Ambient de plàstica! Una fotografia a dibuix

🎨 Bon dia artistes!👨‍🎨👩‍🎨

Com estau!? Durant aquesta setmana hem rebut el vostres dibuixos de la proposta de "musicart" i ens han encantat!! Quins fons de la mar tan bonics que heu dibuixat amb la posidònia! Segur que la cançó de na Bart Sunshine us va inspirar!👏🎶

Per avui que tenim!?? Doncs us proposo que agafeu una foto que us agradi molt molt! Pot ser un paisatge, de vosaltres mateixos, amb amics i amigues, d'animals, de la família, etc. I quan la tingueu l'heu de representar fent-ne un dibuix. Podeu usar la tècnica que volgueu: llapis de colors, retoladors, aquarel·les, tempera, collage amb retalls, ..., lliure! 👌

Us deixo el dibuix que he fet d'una foto que tinc amb les meves amigues, l'he fet a llapis. Primer ho vaig anar dibuixant sense marcar molt el llapis perquè si m'equivocava poder esborrar i quan ja he aconseguit que em quedés com volia, l'he acabat de repassar bé.  Com veieu no soc cap gran artista, però amb paciència i estima m'ha sortit així. Crec que li donaré color i encara quedarà millor! 😊


Ara us toca a vosaltres artistes!! 🙌😎

Important!!!
Una vegada fet l'heu de fer una foto i compartir-ho amb la mestra.
Hi ha de temps per entregar la proposta fins al pròxim dilluns.

Ho heu d'enviar al següent correu: tperez@ceipsantferran.com

Comentaris