Religió 11.05.20

              Jesus hablando - MVC


  
Bon dia a totes i a tots! 

L'activitat d’avui, dilluns 11 de maig es podrà fer entre avui i el dilluns que ve perquè és una mica llarga, és a dir, dilluns 18 no s’enviarà cap activitat de religió.


El missatge de Jesús

És important que coneguem la història de Jesús, la seva vida, els noms dels diferents personatges que l’envolten, fets que varen ocórrer des que va néixer, morir i ressuscitar. 
Però també, és de gran valor que coneguem el seu missatge a través de diferents frases que ens va deixar. L’activitat d’avui és aprendre i saber aquest missatge. 

El que heu de fer és: 
1. Ordenar les frases barrejades i coneixeras els diferents missatges de Jesús en cadascuna d’elles. 
2. Escollir una i explicar que creieu que significa (podeu cercar-ho per internet o llibres).

1) os he amado – los unos a los otros – Amaos – como yo.
2) del mundo – la Luz – Yo soy.
3) y la Vida – Yo soy – la Verdad – el Camino.
4) que los niños – Dejad – a mí – se acerquen.
5) porque de ellos es – Bienaventurados los pobres – el reino de los cielos.
6) en el nombre – el que viene – del Señor – Bendito.
7) este es – y comed – Tomad – mi cuerpo.
8) por los amigos – No hay amor – que el que da la vida – más grande.
9) os dejo – mi paz – os doy – Mi paz.
10) que estás en el cielo – de esta forma: - Padre nuestro – Vosotros orad.
11) y orad por – vuestros enemigos – Amad a – los que os persiguen.
12) la Palabra de Dios – en práctica – y la ponen – Dichosos los que escuchan. 

Recordeu enviar-me les activitats a: religió@ceipsantferran.com

Comentaris