EDUCACIÓ FÍSICA A CASA! 13.0

Hola a tothom! 😎

Què tal el cap de setmana!? Avui tenim una proposta d'exercicis més funcionals i físics, on treballarem la tonificació (ui ui uiiii) 🙌

Us deixo les instruccions per fer-los:

1. Teniu 10 segons per triar quina de les tres opcions és la vostra preferida. Heu d'elegir entre les imatges del diferents exercicis que es proposen.

2. A continuació apareix un altre temporitzador durant 30 segons amb les demostracions de les activitats de tonificació que cal fer en funció de l'opció que heu triat.

3. Hi ha un total de 7 diapositives. Per tant, 7 exercicis per fer.

4. Per fer aquestes activitats no necessiteu cap material específic. Sí que heu de disposar d'una mica d'espai.

5. Si us canseu podeu realitzar els exercicis a menor intensitat o durant menys temps.

6. A donar-li canya!!


JUSTICE LEAGUE FITNESS



https://www.youtube.com/watch?v=u8IZfNrA17w


Descansau una mica, netejau-vos si és necessari la suor i beveu un poquet d'aigua que ja heu acabat! 🥛💪👏


Molt bé!! Ja ho teniu fet! Enhorabona cracks! 👏


PD: EL RETORN NO ÉS OBLIGATORI, ÉS VOLUNTARI!

Si algú el vol fer ho podeu fer de tres maneres, elegiu la que volgueu. 

Una, explicar que us ha semblat i com us heu sentit fent-los.
Dos, enviar alguna foto mentrestant feieu els exercicis o d'alguns que us hagin agradat molt.
Tres, enviar un vídeo curt d'algun moment en que els feieu.

Recordau que el meu correu és: mnovella@ceipsantferran.com

Comentaris

  1. Yo e fet el mateix que la wonder woman y m'agradat molt pero cert soc na Jenni :D

    ResponElimina
  2. jo soc en Javi i e fet en batman i a estat molt guai ojala que sempre sigi d'aquest tema i crec que vaig a fer tots els personatges i el que mes m'agradi te l'envic o el que tu em digis i si em surt malament el tornc a fer fins que em surti el estirament osea que vaig a fer els tres de cadas'cun personatges i en total son deu personatges

    ResponElimina
  3. S'ha publicat el comentari.

    ResponElimina
  4. Hola maria del mar haset molt guay soc sthefany

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada